Night Book
Loralyn pracuje zdalnie na nocną zmianę przy tłumaczeniu na żywo rozmów wideo z angielskiego na francuski i na odwrót. Jej mąż pracuje gdzieś daleko, ona zaś spodziewa się dziecka i opiekuje chorym psychicznie ojcem, a przy tym desperacko stara się utrzymać rodzinę razem i zapewnić jej bezpieczeństwo. Pytanie tylko, kogo będzie gotowa poświęcić, aby przeżyć? Męża, dziecko, ojca czy samą siebie?