Night Book
Loralyn, görüntülü konuşmalarda İngilizce'den Fransızca'ya veya tam tersine çeviri yaparak evinde uzaktan gece mesaisi yapmaktadır. Hamiledir, eşi uzakta çalışmaktadır ve akıl hastası babasına bakmaktadır. Umutsuz bir şekilde ailesini bir arada ve güvende tutmaya çalışmaktadır. Ama hayatta kalmak için kimi feda edecektir? Nişanlısını mı, bebeğini mi, babasını mı yoksa kendisini mi?