Night Loops
A story about finding the “psychic somewhere.” Numb, floating in a day-to-day nowhere, each night bleeds the same but different. It is said here, that through The Path, an inner world can be rebuilt and your ownership returned. Yes, this is a psychological-horror adventure game…but it’s one like you’ve never seen before.
We are delighted to inform you that your application for attendant here at the Seaside Hotel has been accepted. We pride ourselves on delivering the finest service to our guests, so that they may find – what is of utmost importance – peace. A guest is a guest afterall.
Now allow me to address your concerns set forth in our previous correspondence. Of course I understand why you would █████████████████████████. I believe the best prescription for you at this moment though is time. At the Seaside, your mind will be allowed to rest, dear.