Poniżej wymieniliśmy kilka najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi dotyczących wersji Nightingale we wczesnym dostępie.
Nightingale we wczesnym dostępie zapewnia niezapomniane wrażenia z podstawowej zawartości gry, oferując dziesiątki godzin rozgrywki opartej na tworzeniu, budowaniu i eksploracji.
Nightingale jest w pełni grywalne – mogą wystąpić pewne błędy lub awarie, ale ulepszenia będą wprowadzane przez cały okres wczesnego dostępu.
Choć nie możemy *zagwarantować *, że podczas wczesnego dostępu nie dojdzie do utraty postępów, dołożymy wszelkich starań, by tego uniknąć. Szanujemy czas graczy i ich wkład w Realmwalkerów!