Nightingale'in Erken Erişim'i ile ilgili bazı sık sorulan soruları ve cevapları aşağıda bulabilirsin.
Nightingale'in Erken Erişim deneyimi, ana oyun deneyimi, onlarca saatlik hayatta kalma üretme, inşa etme ve keşif oynanışı sunuyor.
Nightingale tamamen oynanabilir durumda. Bazı hatalarla veya çökmelerle karşılaşabilirsin ancak Erken Erişim dönemi boyunca iyileştirmeler sunacağız.
Erken Erişim boyunca köklü sıfırlama olmayacağının *garantisini veremiyor* olsak da mümkün olduğunca az kayıp yaşanması yönünde elimizden geleni yapacağız. Oyuncuların zamanına ve Realmwalker'larına yaptıkları yatırımı göz ardı etmemek istiyoruz!