Nightingale - Legacy Mode
64-bitowy Windows 10 wersja 1909 (w wydaniu 18363.1350 lub nowszym). Wersja 2004 (w wydaniu 19041.789 lub nowszym). Wersja 20H2 (w wydaniu 19042.789 lub nowszym).