Nightingale
Przygotuj się na przeprawę przez dzikie lasy Fae, straszliwe bagna, połyskujące pustynie i mroczne dżungle, odblokowując portale prowadzące w głąb ziem Fae. Gotuj posiłki, zbuduj schronienie i zbieraj siły, aby wytrwać w obliczu przeciwności losu.
Swobodnie przemierzaj rozległe światy, których zachwycająca grafika przeniesie Cię do zagadkowego świata gaslamp fantasy. Znajdź porzucone szczątki po poprzednich ekspedycjach Realmwalkerów, zbadaj tajemniczą architekturę Fae i przeszukaj porzucone ruiny. Za każdym nowym portalem czeka na Ciebie równie dużo piękna, co niebezpieczeństw.
Graj w pojedynkę lub w trybie współpracy ze znajomymi we współdzielonym świecie online. Połączcie swoje mocne strony, umiejętności i surowce, aby razem przetrwać i prosperować. Razem budujcie wspólne posiadłości, odkrywajcie tajemnice światów i stawiajcie czoła wyzwaniom Fae.
Twórz i posługuj się różnymi rodzajami broni palnej i do walki wręcz w pierwszoosobowych starciach. Staw czoła przerażającym stworzeniom czającym się w sieci portali. Odpieraj najazdy wynaturzonych imitacji ludzkości Fae znanych tylko jako Bound. Dołącz do innych graczy w walce z ogromnymi potworami w najgłębszych zakątkach światów.