Nightingale
Fae diyarlarının derinliklerine açılan portalları açarken Faewild ormanlarında, rahatsız edici bataklıklarda, ışıldayan çöllerde ve gölgeli ormanlarda yolunu bul. Güçlükler karşısında ayakta kalmak için yemek pişir, sığınak inşa et ve ruhunu güçlendir.
Çarpıcı görsellerin seni gizemli Gaslamp Fantezi dünyasına götürdüğü geniş diyarlarda özgürce dolaş. Önceki Realmwalker keşif seferlerinden kalan terk edilmiş kalıntıları bul, gizemli Fae mimarisini keşfet ve yıkılmış harabeleri keşfet. Her bir portalın sonunda seni aynı ölçüde güzellik ve tehlike bekliyor.
Maceraya tek başına atıl ya da çevrimiçi ortak diyarlarda arkadaşlarınla eşli olarak oyna. Güçlerini becerilerini ve kaynaklarını birleştirerek onlarla birlikte hayatta kal ve güçlen. Komünal araziler kurmak için birlikte çalış, diyarların gizemlerini açığa çıkarmak için işbirliği yap ve Fae'nin zorlukları karşısında birlik ol.
Çeşitli yakın dövüş silahlarını ve ateşli silahları üret ve birinci şahıs savaşta kullan. Portal ağında saklanan korkunç yaratıklarla yüzleş. Bound olarak bilinen, Fae'nin çarpık insan taklitçilerinin istilalarını defet. Diyarların en derin noktalarında dev yaratıklara karşı diğer oyunculara katıl.