NITRO GEN OMEGA
Et taktisk sandbox-RPG med stål, ild, venskab og shōnen-anime. Saml din besætning, tilpas din mech, og før begge dele gennem filmiske turbaserede kampe i en verden, der styres af egenrådig AI. De bånd, du knytter, afgør, hvem der overlever!
Flyv gennem en enorm åben verden fyldt med bosættelser, maskinparker, missioner og uventede begivenheder.
Indgå kontrakter, rekruttér nye piloter, og gør din besætning legendarisk – én kamp ad gangen.
Planlæg dine træk i planlægningsfasen, og se din strategi folde sig ud i fuldt animerede, anime-inspirerede kampsekvenser.
Opret og rekruttér din besætning. Styr en besætning på fire piloter, der har ansvaret for hver deres undersystem i din mech.
Undvig, skyd, aktivér køling og brug særlige taktikker gennem spillets unikke Timeline System, hvor hvert sekund tæller, og hver eneste handling har betydning for kampens flow.
Find en balance mellem beskyttelse, varme og ammunition, der matcher din spillestil, og lås op for nye mech-skeletter med særlige styrker og unikt udstyr.