NITRO GEN OMEGA
Taktyczna gra RPG typu sandbox, w której dominuje stal, ogień, przyjaźń i shonen anime. Zbierz drużynę, spersonalizuj mecha i poprowadź ich przez filmowe bitwy turowe w świecie rządzonym przez zbuntowaną sztuczną inteligencję. Stworzone więzi zdecydują, kto przetrwa!
Lataj nad ogromnym otwartym światem pełnym osad, kryjówek maszyn, zadań i niespodziewanych zdarzeń.
Zaplanuj swoje ruchy w fazie planowania, a następnie obserwuj, jak twoja strategia nabiera kształtów we w pełni animowanych sekwencjach walki inspirowanych anime.
Stwórz i zrekrutuj swoją załogę. Zostań dowódcą czteroosobowej drużyny pilotów, z których każdy będzie kontrolował inny podsystem mecha.
Unikaj, strzelaj, stosuj chłodziwo lub specjalne taktyki, korzystając z wyjątkowego systemu osi czasu gry, w którym liczy się każda sekunda, a każde działanie ma wpływ na przebieg bitwy.
Dopasuj ochronę, ciepło i amunicję do swojego stylu gry i odblokuj nowe szkielety mechów o wyjątkowych zaletach i wyposażeniu.