NO LAW
NO LAW is an immersive open world with a rich story and memorable characters, set in a cyber-noire city nestled near the sea.
NO LAW is a first-person, story rich, cyber-noire set in a decadent port city built on neon sleaze instead of regulations. Explore its rich history and meet the veiled hearts of the city as you take back what was wrongfully taken from you.
In NO LAW you get to take on the role of Grey Harker, a seasoned veteran of both the battlefield and the city of Port Desire. After receiving near-fatal injuries on his last deployment, Harker decides to finally turn his back on the military life and instead set his sights on a life of peace, once and for all. However, while he no longer goes looking for trouble, one fateful day, trouble finds its way to his front door.
Even in a city of no laws, actions still have consequences. Throughout your journey as Harker, you will come across plenty of colorful characters - friends and foes alike. Whether you decide to help a friend in need or flatline some mouth-breathing alley rat, your choices will leave a mark.
Nestled against a cliff overlooking the sea is Port Desire, an industrial cybergrunge city lush with greenery and overflowing with personalities. A hub for import and export, where people from all walks of life flock to experience their wildest dreams. In this port nothing is off-limits and the city is your playground. Leave your morals at the bordergate and explore this vertical wonder from the rooftops that scrape the smog to the alleys that choke on it. But be careful where you step. In a city of no laws, many take it into their own hands.
Will you utilize Grey’s tactical background and stick to the shadows, or will you let him give in to his unbridled rage and go in guns blazing? Whether you prefer the tactical route or revel in the destruction left in your wake, make sure you take the time to explore the variety of military upgrades available to you.