No Longer Home Farewell Edition
The Farewell Edition includes No Longer Home, and its available soundtrack. Immerse yourself in the lives of Bo and Ao and learn about their dreams, frustrations and fears. Welcome the magic of the everyday and somewhat extraordinary.
An arranged blend of synthetic and analog ambiences and sounds, with instrumental embellishments guiding you between spaces within the flat; growing through animated sequences and vignettes.
The official soundtrack to No Longer Home is composed and produced by Eli Rainsberry (A Monster's Expedition, Bird Alone, Wilmot's Warehouse), with contributions from session musician Derek Daley, and composer for the prequel Friary Road, Paws Menu.