No Longer Home: Farewell Edition
Edycja The Farewell Edition zawiera grę No Longer Home i jej dostępną ścieżkę dźwiękową. Doświadcz życia Bo i Ao, poznając ich marzenia, frustracje oraz obawy. Przywitaj magię codzienności, którą przeplatają niezwykłe chwile.
Zaaranżowana kompozycja nastrojowych dźwięków syntetycznych i analogowych, które przeplatają wyraziste partie instrumentalne, prowadzi słuchacza przez wnętrze mieszkania i uzupełnia animowane sekwencje gry.
Oficjalna ścieżka dźwiękowa gry No Longer Home została skomponowana i wyprodukowana przez Eli Rainsberry (A Monster's Expedition, Bird Alone, Wilmot's Warehouse). W realizacji udział brali muzyk sesyjny Derek Daley i zespół Paws Menu, który skomponował muzykę do Friary Road, prequelu gry.