NODE: The Last Favor of the Antarii is a 2.5D puzzle platformer about a robot navigating a Cold War nuclear complex.
In a forsaken world of radiation and secrets, one AI stands between salvation and collapse. Explore Toska, a haunting nuclear labyrinth, where the echoes of the past meet an otherworldly twist. Can you outsmart the unknown and save us all?
Step into NODE: The Last Favor of the Antarii, a 2.5D puzzle-platformer set in the decaying heart of a Cold War nuclear complex. You command NODE, an autonomous AI, tasked with navigating a Soviet ruin teetering on the edge of catastrophe. Plan your moves, sequence commands, and master timeline-based puzzles to unravel a cosmic mystery that holds humanity’s fate. Every choice shapes the story, every retry sharpens your strategy.