NOOB - The Factionless
Follow Baster the Neogician, Drek the Berserker, May the Cartomancer and Logs the Elementalist in their quest for the supreme level, and help them reach their Legendary Class to become part of the elite of the Horizon MMORPG!
Face hundreds of monsters and wander around fantastic worlds to give your guild the place it deserves in the world of Olydri, among the mythic Noob, Justice, Roxxor and Pro Game Master guilds.
But the challenge you will face will not be limited to Horizon: your avatars will accomplish « real » quests in real life. History can be made both into the game and IRL!