NOOB - The Factionless
En yüksek seviyeye ulaşmak için çıktıkları bu macerada Neosihirbaz Baster, Vahşi Savaşçı Drek, Kâğıt Falcısı May ve Elementsel Büyücü Logs’a eşlik et ve Horizon MMORPG dünyasının elit grubu olan Efsanevi Sınıfı’na katılmalarına yardımcı ol!
Binlerce canavarla savaşıp fantastik dünyalarda dolaş ve Horizon dünyasındaki efsanevi Noob, Justice, Roxxor ve Pro Game Master loncaları arasında kendi loncanı hak ettiği yere taşı.
Ancak oyunda karşılaştığın zorluklar Horizon ile sınırlı kalmayacak: Avatarların, gerçek hayatta “gerçek” görevler yapacaklar. Hem oyunda hem de gerçek hayatta tarih yazabilirsin!