Not Another Weekend
For all the pixel art enthusiasts out there, brace yourselves for the quirkiest gaming experience! Meet Mike Melkout, the eccentric bellboy of a high-class hotel. While he may seem a bit off, even downright peculiar, he's on a singular mission – a dark plan, you could say. To clear out the entire place in just one wild weekend. Welcome to a humorous '80s-inspired point-and-click adventure, paying homage to the pop culture of that era. Get ready for laughs, nostalgia, and a dash of mayhem!