Nova Assault
Strzelanka pierwszoosobowa oparta na mechanice ekstrakcji, zaprojektowana, by dostarczyć realistyczne, wciągające doświadczenie. Dzięki własnej gospodarce i wewnętrznemu systemowi postępów, Nova Assault rzuca Ci wyzwanie w postaci emocjonujących prób i misji w różnorodnych, bardzo szczegółowych środowiskach.
Novegrad to już nie miasto, które znałeś—jej ulice, niegdyś tętniące handlem, teraz leżą dymiące wśród opuszczonych kompleksów przemysłowych. Między płonącymi kraterami a milczącymi kominami każdy zakamarek kryje cenny łup—i śmiertelne zasadzki. Zagadkowa korporacja SIEK trzyma ten niegdyś prosperujący enklawę w żelaznym uścisku, przekształcając go w ośrodek przemocy i nielegalnego handlu.
Postępy w Nova Assault nie mierzy się wyłącznie liczbą zabójstw, lecz opanowaniem jego rozbudowanego systemu rozwoju postaci. Drzewko umiejętności pozwala specjalizować się w walce w zwarciu, starciach na długim dystansie lub ekstremalnych technikach przetrwania. Broń modułowa dostosowuje się do twojego stylu—karabiny szturmowe, tłumione pistolety i gadżety nowej generacji łączą się, tworząc idealny ekwipunek.