Nova Assault
Çıkarım temelli bir birinci şahıs nişancı, gerçekçi ve sürükleyici bir deneyim sunmak için tasarlandı. Kendi ekonomisi ve dahili ilerleme sistemi ile Nova Assault, çeşitli ve ayrıntılı ortamlarda heyecan verici denemeler ve görevlerle sizi zorluyor.
Novegrad, artık bildiğiniz şehir değil—bir zamanlar ticaretle canlı olan caddeleri, şimdi terk edilmiş endüstriyel komplekslerin arasında dumanlar içinde yatıyor. Yanan kraterler ve sessiz bacalar arasındaki her köşe değerli ganimetler ve ölümcül pusu yerleri gizliyor. Esrarengiz SIEK şirketi, bu eskiden refah dolu bölgeyi demir bir pençeyle tutuyor ve şiddet ile kara pazarın birleşim noktası haline getiriyor.
Nova Assault’ta ilerleme yalnızca öldürmelerle ölçülmez, derin ilerleme sistemi ustalığınızla değerlendirilir. Yetenek ağacı, yakın dövüş, uzun menzilli çatışmalar veya aşırı hayatta kalma tekniklerinde uzmanlaşmanızı sağlar. Modüler silahlar tarzınıza uyum sağlar—taarruz tüfekleri, susturuculu tabancalar ve yeni nesil gadget’lar birleşerek mükemmel ekipmanınızı oluşturur.