Oyunu Erken Erişim olarak başlatmaya karar verdik çünkü nihai sürüme dahil etmeyi düşündüğümüz tüm ekstra içerikleri eklemeyi bitirmeden önce oyuncularımıza oyunumuzu oynama şansı vermek istiyoruz. Bu ek süre aynı zamanda yeni mekaniklerin uygulanması için daha fazla çaba sarf etmemizi mümkün kılacak ve On-Line Co-Op modunun yanı sıra oyunumuzda bulunmasını istediğimiz bazı modlama özelliklerini ekleme fırsatı verecek. Bu oyunun ilk yayınlanmasından itibaren uzun bir süre boyunca yaşamasını ve büyümesini istiyoruz.
Nihai sürümde Kickstarter Kampanyamız sırasında kilidi açılan Online Co-Op modu da dahil olmak üzere birçok işlev eklemek istiyoruz. Ayrıca planlarımızın ayrıntılarını bulabileceğin özel Yol Haritası Web Sitemizi ziyaret edebilirsin.
Erken Erişim sürümü, tek oyunculu hikayenin bir kısmını ve özelleştirilebilir Freeplay Sandbox modunu içeriyor. Daha sonra yayınlanacak güncellemeler şeklinde oyuna ek oyun modları eklenecek. Kapsamlı bir şekilde test edildiklerinden emin olmak için öncelikle temel işlevleri titizlikle düzenlemeye odaklanacağız. Bu karar doğrultusunda Geliştirici Günlüklerinde bahsedilen bazı özellikler ilk sürümden sonra eklenebilir. Bununla birlikte, Erken Erişimin aşağı yukarı tamamlanmış bir deneyim olacağını düşünüyoruz. Yani büyük bir genişleme potansiyeli olan, oynayıp bitirebileceğin bir oyun olacak.
Bu oyunu topluluğumuzla beraber ve topluluğumuz için yaratıyoruz. Oyuncular, oyunla ilgili fikirlerini, görüşlerini ve önerilerini topluluk forumlarında ve Discord sunucumuzda paylaşabilir. Daha önceki Beta dönemlerinde birçok topluluk üyesi oyunun gidişatını etkiledi ve topluluğumuzla yakın iş birliği içerisinde olmaya devam etmek istiyoruz.