Oddsparks: An Automation Adventure
Oddsparks: An Automation Adventure er en blanding af automatisering og realtidsstrategi for både hardcore-fans af automatiseringsgenren og de automatiserings-nysgerrige.
Oddsparks: An Automation Adventure er en blanding af automatisering og realtidsstrategi for både hardcore-fans af automatiseringsgenren og de automatiserings-nysgerrige. Udforsk en mærkværdig fantasyverden, afdæk fortidens mysterier, automatiser dine værksteder, og tag på eventyr med dine skæve og nuttede Sparks!
Oddsparks er et fantastisk startpunkt for automatiseringsspil, men med et friskt pust til dem, der allerede har spillet tusindvis af timer i genren. Du skal designe automatiserede værksteder og sætte dine Sparks i sving med at bære og fremstille alt, hvad du har brug for – inklusive flere Sparks!
Uden transportbånd skal du styre trafikken af Sparks for at optimere dit design. Brug din brede værktøjskasse af muligheder for at løse de logistiske gåder, du vil stå over for, når du tackler afstand og højdeforskelle.
Tag dine Sparks med på eventyr i proceduregenererede verdener! Stå ansigt til ansigt med usædvanlige fjender som Spunnies og Beelephants, mens du udforsker mangfoldige og unikke biomer. Find ressourcer midt i glemte ruiner. Ryd vejen for at bygge og forbinde dine værksteder. Tag din nyfundne viden med hjem.