Oddsparks: An Automation Adventure
Oddsparks: An Automation Adventure ialah gabungan Automasi dan Strategi Masa Nyata untuk peminat tegar genre Automasi dan juga mereka yang baru ingin mengenali dunia automasi.
Oddsparks: An Automation Adventure ialah gabungan Automasi dan Strategi Masa Nyata untuk peminat tegar genre Automasi dan juga mereka yang baru ingin mengenali dunia automasi. Terokai dunia fantasi yang pelik, bongkar misteri masa lalu, automatikkan bengkel anda, dan berpetualanglah bersama Sparks anda yang pelik lagi comel!
Oddsparks ialah titik permulaan yang hebat untuk permainan automasi tetapi dengan kelainan segar bagi mereka yang telah bermain beribu-ribu jam dalam genre ini. Anda akan mereka bentuk bengkel automatik dan mengarahkan Sparks anda untuk mengangkut serta menghasilkan semua yang anda perlukan - termasuk lebih banyak Sparks!
Tanpa tali sawat penghantar, anda perlu menguruskan trafik Spark untuk mengoptimumkan reka bentuk anda. Gunakan pelbagai pilihan dalam kotak alat anda untuk menyelesaikan teka-teki logistik yang bakal dihadapi semasa menangani jarak dan ketinggian.