Oddworld: New 'n' Tasty
Explore ancient ruins, dodge carnivorous beasts and avoid trigger-happy guards as Abe, the original Oddworld hero in this lovingly recrafted, built from the ground-up and totally recooked take on the classic adventure Oddworld: Abe's Oddysee.
Once a happy floor waxer in Oddworld's biggest meat processing plant, Abe stumbles across his boss's secret plan to turn the factory's slave labor force into the latest in the RuptureFarms Tasty Treats line of novelty meat snacks. Abe now has to save his own skin from the grinders, but simply escaping the flesh farm is only the start of his Oddysee - for many dangers await Abe on his journey to discover his destiny.
One of the best remakes ever, but also a puzzle platformer that defies its age to offer an enjoyable challenge to gamers both young and old.