All our games are shaped by our players. We pride ourselves on going the extra mile to meet our player's expectations and requests, so do share comments and feedback, we comb our discord server (Opens in new tab), and our social accounts (Twitter (Opens in new tab), Facebook (Opens in new tab) Instagram (Opens in new tab), TikTok (Opens in new tab)) multiple times a day, so just reach out!”