All our games are shaped by our players. We pride ourselves on going the extra mile to meet our player's expectations and requests, so do share comments and feedback, we comb our discord server (يفتح في علامة تبويب جديدة), and our social accounts (Twitter (يفتح في علامة تبويب جديدة), Facebook (يفتح في علامة تبويب جديدة) Instagram (يفتح في علامة تبويب جديدة), TikTok (يفتح في علامة تبويب جديدة)) multiple times a day, so just reach out!”