All our games are shaped by our players. We pride ourselves on going the extra mile to meet our player's expectations and requests, so do share comments and feedback, we comb our discord server (Wird in einem neuen Tab geöffnet), and our social accounts (Twitter (Wird in einem neuen Tab geöffnet), Facebook (Wird in einem neuen Tab geöffnet) Instagram (Wird in einem neuen Tab geöffnet), TikTok (Wird in einem neuen Tab geöffnet)) multiple times a day, so just reach out!”