All our games are shaped by our players. We pride ourselves on going the extra mile to meet our player's expectations and requests, so do share comments and feedback, we comb our discord server (नए टैब में खुलता है), and our social accounts (Twitter (नए टैब में खुलता है), Facebook (नए टैब में खुलता है) Instagram (नए टैब में खुलता है), TikTok (नए टैब में खुलता है)) multiple times a day, so just reach out!”