All our games are shaped by our players. We pride ourselves on going the extra mile to meet our player's expectations and requests, so do share comments and feedback, we comb our discord server (Otwiera się w nowej zakładce), and our social accounts (Twitter (Otwiera się w nowej zakładce), Facebook (Otwiera się w nowej zakładce) Instagram (Otwiera się w nowej zakładce), TikTok (Otwiera się w nowej zakładce)) multiple times a day, so just reach out!”