All our games are shaped by our players. We pride ourselves on going the extra mile to meet our player's expectations and requests, so do share comments and feedback, we comb our discord server (Abre em uma nova aba), and our social accounts (Twitter (Abre em uma nova aba), Facebook (Abre em uma nova aba) Instagram (Abre em uma nova aba), TikTok (Abre em uma nova aba)) multiple times a day, so just reach out!”