All our games are shaped by our players. We pride ourselves on going the extra mile to meet our player's expectations and requests, so do share comments and feedback, we comb our discord server (Открывается в новой вкладке), and our social accounts (Twitter (Открывается в новой вкладке), Facebook (Открывается в новой вкладке) Instagram (Открывается в новой вкладке), TikTok (Открывается в новой вкладке)) multiple times a day, so just reach out!”