Old World – Behind the Throne
Old World – Behind the Throne wprowadza do gry dworskie machinacje z nowymi mechanikami, rywalizacją i możliwością wykorzystania władzy w celu realizowania pełnych przepychu projektów, które zbliżą cię do zwycięstwa.
Nowe postacie historyczne wysuwają się na pierwszy plan, sprawując funkcje doradców, wezyrów, arystokratów i dworzan. Te wschodzące gwiazdy mają własne ambicje, pragnienia i dążenia. Czy ci dostojnicy w ciągu swego życia zmienią wielokrotnie barwy polityczne, czy powstrzymasz ich nieustające intrygi? Czy pretendenci zdołają uzurpować sobie tron Babilonu na twoich oczach? Czy twój najlepszy generał zdradzi cię po wieloletniej służbie? Pozwól innym zostać zarządcami miast i zacieśnij z nimi relacje lub obserwuj, jak zmieniają się w niebezpiecznych rywali, popychanych żądzą władzy.
Ponad 350 nowych wydarzeń skupiających się na dworskich intrygach, polityce i osobistych ambicjach. Świat za tronem jest utkany z kłamstw, ambicji i okazji.
Nowe epoki polityczne – wojny domowe, wielkie reformy oraz okresy korupcji i dekadencji niosą ze sobą nowe wyzwania dla twojego imperium.