Old World
Our Early Access game includes the traditional 4X single-player sandbox experience as well as a number of different multiplayer modes (including synchronous, asynchronous, hotseat, and play-by-cloud).
Old World is fully playable, from start to finish, although many of the art assets are still placeholders. Over time, more game mechanics will be added, the AI will be improved, the interface will be polished, more events will be added, and so on.
We update Old World with new features and improvements every Wednesday (with a preview available on the Test Branch each Monday).
Save games will be fully compatible across all versions of the game, so it will be safe to put a game away for a few months and finish it later.
Yes! There is an in-game tool for reporting bugs, and we are active on our Discord (Opens in new tab)).