Old World - Behind the Throne
Old World - Behind the Throne, yeni mekanikler, rekabetler ve seni zafere yakınlaştıracak servet projelerini kullanma becerisi ile kraliyet sarayının entrikalarını önüne seriyor.
Yeni tarihi karakterler danışman, vezir, aristokrat ve saray mensubu rollerinde ana sahneye çıkıyor. Bu yükselen yıldızların her biri kendi hırslarına, tutkularına ve amaçlarına sahip. Devlet büyüklerin yaşamları boyunca sadakatini birden çok kez değiştirecek mi ya da onların iki taraflı siyasetine bir son verebilecek misin? Taklitçilerin Babil tahtını zorla ele geçirmesine izin verecek misin? Ya da en büyük generalin, bir ömür hizmet ettikten sonra sana ihanet edecek mi? Şehirlerini diğerlerinin yönetmesine izin ver ve onlarla dost ol ya da onların güç hırsı ile dolu tehlikeli rakiplere dönüşmelerini izle.