Old World - Empires of the Indus
A mighty empire rises across the subcontinent, three dynasties compete to rule its southern extents, and a great tribe builds an empire of its own to the north – the stage is set. Lead the people of the subcontinent across 600 years of turbulent history.
Old World - Empires of the Indus throws you into a vibrant, turbulent world grappling with the rise of mighty dynasties and their illustrious realms. Grow the powerful Mauryan Empire to its heights, lead the great tribes of the Yuezhi to forge a new destiny as the Kushan Empire, or raise Tamilakam to glory with the three great Sangam kingdoms. Spread forth from the Indus and bring the old world under your rule!
Unite the old world of South Asia, and establish a golden age for the people of the Indus!