Old World - Empires of the Indus
Alt kıtada güçlü bir imparatorluk yükseliyor, üç hanedanlık güney sınırlarını ele geçirmek için mücadele ediyor ve kuzeyde büyük bir kabile kendi imparatorluğunu kuruyor. Sahne hazır. 600 yıllık çalkantılı bir tarihte alt kıta halklarına liderlik et.
Old World - Empires of the Indus, seni güçlü hanedanlıkların ve onların görkemli krallıklarının yükselişiyle sarsılan, canlı ve çalkantılı bir dünyaya sürüklüyor. Güçlü Maurya İmparatorluğu'nu zirveye taşı, büyük Yüeçi kabilelerine önderlik ederek Kuşan İmparatorluğu'na yeni bir kader çiz veya üç yüce Sangam krallığıyla Tamilakam'ı görkemine kavuştur. İndus'tan çevreye yayıl ve eski dünyayı egemenliğin altına al!