Old World - Heroes of the Aegean
Maraton Muharebesi'nde Atinalılara zafere giden yolda önderlik et, Leonidas ve 300 Spartalı ile Yunanistanı Pers istilasına karşı savun ve 200 yıla yayılan bir klasik tarih anlatısı oluşturan bir dizi senaryo ile Büyük İskender olarak Eski Yunan dünyasını fethet.
Heroes of the Aegean, ana hikâyede oynanabilen ve savaşçı kral I. Hattuşili tarafından yönetilen yepyeni uygarlık Hititler'i de oyuna dahil ediyor. Güçlü ve benzersiz üç kişilik savaş arabalarını ustaca kullanan Hititler, dünyanın bilinen ilk anayasal monarşisi olmaları nedeniyle ilave vatandaşlık elde ediyor.
Buna ek olarak tüm birimleri, Hititler'in engebeli Anadolu coğrafyasındaki deneyimlerini ve ormansızlaştırma geçmişlerini yansıtacak şekilde hareket kısıtlaması olmadan tepeleri aşma ve ormanları kesme becerilerine sahiptir. Bu avantajlar sayesinde Hititler'in Old World'ü kasıp kavurması için her şey hazır.