Old World – Pharaohs of the Nile
Na bezlitosnych pustyniach Afryki Nil zrodził potężne imperia, które ukształtowały stary świat. Poprowadź mieszkańców Egiptu przez ponad 400 lat historii w grze Pharaohs of the Nile.
Na bezlitosnych pustyniach Afryki Nil zrodził potężne imperia, które ukształtowały stary świat. Poprowadź mieszkańców Egiptu przez ponad 400 lat historii w grze Pharaohs of the Nile. Zjednocz Nowe Królestwo jako Ahmose I, napisz na nowo wielką bitwę pod Kadesz jako Ramzes Wielki i stań naprzeciw upadku epoki brązu jako ostatni wielki faraon Nowego Królestwa, Ramzes III. Podobnie jak sam Nil, imperia powstają i upadają – czy twoje imperium przetrwa próbę czasu?
Pharaohs of the Nile zawiera sześć historycznych, niezależnych scenariuszy, każdy z unikalnymi postaciami i celami osadzonymi w Nowym Królestwie, które obejmowało okres od XVII do XX dynastii.
Pharaohs of the Nile wprowadza Królestwo Kusz jako zupełnie nową cywilizację, którą możesz poprowadzić w kampanii typu piaskownica w Old World. Mając do wyboru wiele dynastii i unikalne piramidy Kuszytów do zbudowania, a także dwie potężne nowe jednostki dystansowe dostępne wyłącznie dla nich, masz wiele możliwości do wypróbowania, grając jako Kuszyci. Zyskaj uznanie szerząc swoją wiarę, budując świątynie, aby wzmocnić swoją gospodarkę i wznosząc budowle obronne, aby chronić terytorium. Korzystaj z unikalnej zdolności budowania fortów przy użyciu dowolnych jednostek. Rozszerz swoje wpływy znad Nilu i podporządkuj sobie Stary Świat.