Old World - Pharaohs of the Nile
Afrika'nın merhametsiz çöllerinde Nil, eski dünyayı şekillendiren güçlü imparatorluklar doğurdu. Pharaohs of the Nile'da Mısır halkına 400 yılı aşkın bir süre boyunca öncülük et. I. Ahmose olarak Yeni Krallık'ı birleştir, Büyük Ramses olarak Kadeş Muharebesini yeniden yaz ve Yeni Krallık'ın sonuncu büyük Firavunu III. Ramses olarak Bronz Çağı Çöküşüne karşı diren. Tıpkı Nil'in kendisi gibi, imparatorluklar yükselmeli ve düşmeli. Peki senin imparatorluğun zamana yenik düşecek mi?
Pharaohs of the Nile, 17. Hanedandan 20. Hanedana uzanan Yeni Krallık döneminde geçen ve her biri eşsiz karakterlere ve hedeflere sahip altı tarihi serbest senaryoyu içeriyor.
Pharaohs of the Nile, Old World'ün sandbox senaryosunda yönetebileceğin yepyeni bir uygarlık olarak Kuş Krallığı'nı getiriyor. Onlara özel güçlü iki yeni menzilli birimin yanı sıra seçebileceğin birden fazla haneden ve inşa edebileceğin eşsiz Kuşit Piramitleri ile Kuş olarak oynarken keşfedebileceğin birçok seçenek bulunuyor. Dinini yaydıkça meşruiyet kazan, ekonomini güçlendirmek için mabetler dik ve birimlerine özgü herhangi birim ile kale inşa etme yeteneği sayesinde topraklarını korumak için savunma yapıları inşa et. Old World'ü avucunun içine almak için Nil'den ileriye yayılmaya başla.