Old World - The Sacred and The Profane
Old World - The Sacred and The Profane adds a touch of religious fervor to your play with a wealth of new content that explores how religion impacted the fortunes of ancient empires. Experience over 350 new events, recruit new historical characters, and deal with the demands of the clergy as you try and appease the various faiths that exist within your empire. Be warned, if a religion disapproves of your rule, it can lead to dissent, riots, or worse.
This DLC pack features a lot of 'what ifs', reflecting a time during which many religions were young and the empires of the known world were forced to reckon with competing faiths old and new.