Old World – The Sacred and The Profane
Old World – The Sacred and The Profane dodaje do rozgrywki odrobinę duchowego wymiaru dzięki bogatej zawartości, która pozwala odkrywać wpływ religii na losy starożytnych imperiów. Poznaj ponad 350 nowych wydarzeń, rekrutuj nowe postacie historyczne i zmierz się z żądaniami duchowieństwa, dążąc do zaspokojenia potrzeb wyznawców licznych wiar obecnych w Twoim imperium. Strzeż się – nieprzychylność religii wobec twoich rządów może prowadzić do niezadowolenia, zamieszek, a nawet gorszych skutków.
Ponad 10 nowych cech postaci – The Sacred and The Profane dodaje liczne nowe cechy postaci, w tym nowe główne cechy, cechy związane z wydarzeniami oraz cechy dostępne wyłącznie dla przedstawicieli duchowieństwa.