Old World - The Sacred and The Profane
Old World - The Sacred and The Profane, dinin antik imparatorlukların kaderine nasıl yön verdiğini keşfeden içeriklerle oynanışına dini bir derinlik katıyor. 350'yi aşkın yeni etkinliği deneyimle, yanına yeni tarihi karakterler al ve imparatorluğundaki farklı inançları memnun tutmaya çalışırken ruhban sınıfının talepleriyle ilgilen. Unutma, bir din senin yönetiminden hoşnut değilse, bu huzursuzluğa, isyanlara hatta daha kötüsüne yol açabilir.
Çoğu dinin yeni yeni büyüdüğü, dünya imparatorluklarının eski ve yeni inançların rekabetini dikkatle ele alması gerektiği bir dönemde geçen bu DLC paketinde "Diyelim ki" deyimi bol bol geçiyor.