Old World – Wonders and Dynasties
Rozszerzenie Old World – Wonders and Dynasties wprowadza do gry 30 wyjątkowych sposobów na rozpoczęcie rozgrywki, a także nowych władców wraz z 8 nowymi cudami, które pomogą ci zbudować trwałe dziedzictwo.
Każde imperium otrzymało licznych nowych władców, spośród których można wybierać, a którzy dodają nowe warunki startowe, drzewa genealogiczne, cechy i wydarzenia. Rządź twardą ręką przy użyciu unikalnej cechy dyktatora Sulli, stań się obiektem zazdrości innych monarchów z umiejętnością tworzenia niezliczonych cudów po obniżonych kosztach Cheopsa lub stwórz ogromne imperium w krótkim czasie dzięki szybkiej ekspansji Nabuchodonozora.
Nowe cuda pomogą ci odblokować nowe możliwości w trakcie kampanii – zdobądź darmowych specjalistów dzięki akweduktowi w Jerwan, stwórz stolicę handlu dzięki Al-Chaznie lub zwerbuj niekończącą się armię żołnierzy wykorzystując Koloseum.
Władaj światem starożytności w Wonders and Dynasties i poprowadź jeden z licznych nowopowstających rodów do świetności, wznosząc majestatyczne monumenty, aby odcisnąć na tej krainie swoje niezatarte piętno.