Old World – Wrath of Gods
Imperia powstają i upadają za sprawą potęgi militarnej, politycznej zręczności czy dyplomatycznego sprytu, ale najbardziej należy obawiać się gniewu bogów. Doświadcz naturalnych katastrof, scenariusza, który opowiada historię legendy – i zagraj królestwem Aksum.
Old World – Wrath of Gods wprowadza do podstawowej wersji gry dziewięć katastrof naturalnych, od pustoszących susz po zmieniające mapę trzęsienia ziemi. Zaadaptuj się do nich i wykorzystaj je na swoją korzyść albo patrz, jak imperium obraca się w ruinę pod wpływem żywiołów. Będzie też można zagrać królestwem Aksum z jego własnymi przywódcami, cechami charakteru, jednostkami, projektami i budynkami. Nowy scenariusz Wrath of Gods zapewnia mnóstwo wyjątkowych elementów mechaniki, które przedstawią tworzenie się państwa pod czujnym okiem jego bogów.
Ponadto w Wrath of Gods pojawi się też Aksum, czyli jedna z czterech wielkich potęg tamtych czasów, znana przede wszystkich z dominacji w rejonie Morza Czerwonego. Gracze będą mogli je poprowadzić, wcielając się w jednego z pięciu historycznych dowódców. Graj jako Kaleb lub Ezana, aby skupić się na religijnych aspektach Aksum, wybierz przerażającego Gudita i użyj strachu, aby manipulować swoimi krytykami, zapewnij sobie dobrobyt jako przebiegła Makeda, która wykorzystuje dyplomację, lub podbijaj wrogów jako sam Gadarat, czyli jeden z pierwszych królów Aksum, znany z rozwinięcia miasta-państwa w potężne imperium.
Dwie nowe jednostki, wyjątkowe wydarzenia i unikatowe cechy charakteru oraz dodatkowe misje, ulepszenia i budynki (w tym słynne stele z Aksum) wprowadzą wiele nowych opcji dla każdego, kto zechce zagrać tym potężnym królestwem z Rogu Afryki.