Experience the magic of the Olympic Games Paris 2024! Achieve athletic excellence in 12 sports mini-games while expanding various Olympic venues to grow your dream city. Rise to the top of the leaderboards and bring home the glory!BUILD, COMPETE, CELEBRATE!
Immerse yourself in the Olympic Games and train like a champion in 12 crowd-roaring mini-games.
Master 12 Olympic sports, from the grace of archery to the adrenaline rush of track and field. Train hard, refine your technique, and compete for the ultimate glory - GOLD!
EXPAND YOUR OLYMPIC VENUES
Take the reins of a thriving city and enjoy the satisfaction of creation that celebrates the spirit of competition. Surround your Olympic venues with shops to boost attendance and maximize success. From charming cafes to iconic stadiums, every victory unlocks new upgrade options!
Compete for gold medals and rise to the coveted top spot. Join the fierce competition, refine your skills, and see your name light up the leaderboard!