Special Offer - Coins Small
Poczuj magię Igrzysk Olimpijskich w Paryżu! Buduj i ulepszaj obiekty olimpijskie, trenuj jak mistrz w 12 dyscyplinach sportowych, celuj w złoto i osiągaj chwałę!