One Lonely Outpost
You're the first pioneer to hit the surface of a barren, alien world - a desolate expanse as far as the eye can see. Your job is simple: Take your Space-RV, power up your multipurpose tech gauntlet, and use whatever seeds found in the cargo to start a new life on this world. Over time, you'll make the planet life-sustaining for yourself and dozens of future colonists. But until then, it's going to be one lonely outpost...
Plan your colonist’s farming adventures. Will you explore? Plant? Craft? FIsh? Build a close-knit community? Or all of them at once?
Fill out the Omninac by experiencing life on the new planet. Categorize crops, minerals, seasons, animals, and more!
Terraform the desert with a trusty robotic pet. Fertilize the ground, secure water sources, and make the air breathable.
Discover a robust menu of meals to cook - you can't explore a new world on an empty stomach!
A plethora of fish and bugs also inhabit the planet - go uncover them to fill out your collection!