One Lonely Outpost
– Zaplanuj rolnicze zajęcia swojego kolonisty. Zajmiesz się eksploracją? Wysiewem? Rzemiosłem? Łowieniem ryb? Stworzeniem zgranej społeczności? A może wszystkim na raz?
– Poznając życie na nowej planecie, uzupełniaj dane w Omninacu. Kategoryzuj uprawy, minerały, pory roku, zwierzęta i wiele więcej!
– Dokonaj terraformacji pustyni za pomocą zaufanego robota-zwierzaka. Rozrzuć nawóz, zabezpiecz źródła wody i spraw, aby powietrzem dało się oddychać.
– Uprawiaj ziemię, wydobywaj surowce, eksploruj otoczenie i stwórz środowisko odpowiednie dla ludzi.
– Odkryj bogate menu posiłków do przygotowania – nie możesz przecież odkrywać nowego świata o pustym brzuchu!