One Lonely Outpost to bardzo rozbudowana gra, do której planujemy wprowadzić sporo zawartości. Faza wczesnego dostępu oferuje graczom wiele zajęć, ale ponieważ pragniemy wspólnie ze społecznością stworzyć jeszcze więcej systemów i funkcji, potrzebujemy Waszych opinii.
Szacujemy, że gra będzie w fazie wczesnego dostępu do 12 miesięcy, ale mimo to zamierzamy systematycznie dodawać do niej zawartość i kontynuować jej analizę do czasu, aż uznamy, że jest kompletna.
One Lonely Outpost pozwala graczom bawić się na swoich zasadach, a my chcemy stale zbierać od nich opinie (głównie na naszym Discordzie). Zależy nam, aby każdy mógł podzielić się z nami swoim zdaniem, bo dzięki temu maksymalnie doszlifujemy nasz produkt.