One Lonely Outpost, kendisi için planlanmış birçok içeriğe sahip çok geniş bir oyundur. Erken erişim sürümünde oyuncuların yapacak çok şeyi olsa da, toplulukla birlikte başka sistemler ve özellikler geliştirebilmek için geri bildirim almaya devam etmek istiyoruz!
Oyunun 12 aya kadar erken erişimde olacağını tahmin ediyoruz ancak sürekli olarak içerik ekleyeceğiz ve oyunun "tüm özelliklere sahip olduğunu" hissedene kadar değerlendirmeye devam edeceğiz.
Oyunun şu anki durumu tamamen oynanabilir durumda ve bir hikâyeyi oynamana, ziyaretçilerle etkileşime geçmene, karakolunu oluşturmana ve balık tutma, böcek yakalama ve tabii ki çiftçilik gibi çok daha fazlasını yapmana olanak sağlıyor. Oyun şu anda saatler süren bir oynanış ve tekrar oynanabilirlik sunuyor; geliştirme sürecinde ise tüm bunlar daha da genişleyecek.
One Lonely Outpost, oyunculara oyunu kendi yöntemleriyle nasıl oynayacakları konusunda pek çok seçenek sunuyor; oyunculardan öncelikle Discord'umuz üzerinden geri bildirim toplamaya devam edeceğiz. One Lonely Outpost'u mümkün olan en iyi ürün haline getirebilmek için herkesin sesinin duyulduğundan emin olmak istiyoruz!