One Night With Kawaii
Your goal is to find the key to the locked door to get out of the house. A crazy Kawaii girl will stop you from doing this. For a while, you can hide from her in a barn chest, under a bed or in a closet, but in general, if she notices you, you better run.
In the main menu, you can choose one of the 14 characters that will chase you. Don't let them get to you!
You are trapped in a country house with someone chasing you and you need to find a way out. This is a game about hide and seek in a confined space and you have five lives - that is, five attempts to open the door and escape. If you fail, the level will start over.